kär så det gör ont

nej men heeeej! ;d
detta börjar bli en sjukblogg.. lev med det för detta är ända stället jag kan skriva av mig.
Idag var jag hos sjukgymnasten.. det visade sig att hon var förvånad över att ingen röntgade min rygg efter kullerbyttan jag gjorde på gympan för typ två (?) år sedan. när jag knakade till verkligen ALLA kotor. så hon ska se om hon kan få en tid till mig :) men i alla fall så kollade hon igenom hela min kropp och upptäkte att jag hade för lite hålfot, men alltså inte plattfot, bara halvt? eller något sånt. + att mitt bäcken var snett. så hon mätte mina ben och jag fick göra olika övningar och stå på olika säker och då visar det sig att mitt vänstrben är typ 1cm kortare än högerbent? och det har inte en JÄVEL upptäckt innan!? aja, så ska ha inlägg i skorna och sånt skit så får vi se vad det blir av det. men inget jag lider av jätte mycket, men tydligen är det drf jag har ont i ryggen. så nu ska jag dit nästa tisdag och se vad som händer mer ochvad jag ska göra hemma är att jag ska försöka sträcka på ryggen mer eftersom jag har en hållning som trycker över bröstkorgen(?) ja jag vet inte men i alla fall, om ni är med mig får ni gärna påminna mig om det (a) sen stack hon en nål i en muskel på min rygg, vette fan varför men men^^ får se om något händer?
det var nog det mesta om mitt sjuktillstånd för tillfället -.-
ut över detta så är jag lite halvstressad för jag har engelskaprov imorgon och jag kan väll inte påstå att jag har pluggat så himla jättemycket.. men men, det får gå som det går. dessutom har jag muntliga nationella i svenska och det har jag inte ens förberätt. (y) sen väntar jag bara på att göra muntliga i matte också och sen är jag klar med alla nationella! ;o
denna veckan har vi även spexvecka och jag siktar såklart på att vara utklädd varje dag!
igår var pyjamas - check
Moa har tagit bilden! :D
idag kille <-> tjej - check
jag, min bruuuud emelie och min hoooomieee adam (saga)
Moas bild igen!
imorgon teknat, Lilla my på schemat
torsdag fjortis
och fredag fritt och dit har jag itne valt ännu :) så kom gärna med tips
På torsdag fyller även min älskling år som om jag inte bloggar innan dess så säger jag GRAAAAAATTTTTISSSS till honom nu ;dd jag är ju lixom äldre än den lilla plutten så han fyller 16 (a) och för er som har missat det så är jag väääääldigt kär <3
Rasmus har tagit bilden (a)
och på fredag åker jag till Lalandia med Viktor och co! så härligt det ska bli att komma bort från ALLT!
Nu blev detta ett jättelångt, konstigt, blandat, felstavat inlägg men det får niu leva med :)
puss på er söta människor!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Hihi tack älskar dig.. Och du.. Du e plutt jag e ung de e stoooor skillnad :D PÖSS<3

2011-05-25 @ 01:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0