underbara vänner är underbart!

Om du bara visste hur bäst du är..!
Tack för att du alltid finns där för mig när det är något.. du anar inte hur underbar vän du är! Det finns ingen som vet så mycket om mig som du gör och det finns heller ingen som jag litar på lika mycket som på dig. Att få vara hos dig, även om vi kanske inte för så mycket, är bäst! Att bara få ligga på ditt rum och lyssna när du spelar eller sjunger eller höra att du är utanför och fixar med något, det är så skönt! När jag är med dig behöver jag aldrig spela, du tar mig som jag är. Även om jag är knäpp eller på dåligt humör så finns du alltid för mig och bryr dig om mig. Jag hoppas du vet att du alltid kan komma till mig om det är något och att du känner att du kan lita på mig för det kan du verkligen! Du är världens bästa och att vi har blett vänner är underbart! Även om vi har bråkat och varit rikigt mycket ovänner säkert på 5 år och dessutom haft en massa små bråk har vi klarat av att komma tillbaka till varandra. När jag mår dåligt är det alltid dig jag vill träffa! Även om vi inte alltid pratar om vad som har hänt så mår jag så mycket bättre när jag fått vara hos dig. Sen om jag bara ligger på ditt rum och gör ingenting eller om vi går långa rundor och pratar om allt, det spelar vekligen ingen roll för det är din närvaro som får mig må bra. Just nu sitter jag i din soffa och här jag jag suttit några timmar nu. Det är underbart att veta att jag alltid kan prata med dig och du är den enda som alltid kan få mig att le! Jag vill aldrig i mitt liv förlora dig! Du har räddat mitt liv så många gånger att jag tappat räkningen. Du är BÄST! och jag hoppas att du har koll på att det är dig jag pratar om vännen. Jag älskar dig vännen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0