skärp dig

åt helvete med detta. du är så patetiskt så det inte finns! låt mig ha mina vänner om jag vill det. vill du inte träffa mig, FINE,  då är det ditt val men blir inte sur på mig om jag vill träffa mina vänner. jag kan inte hjälpa att mina vänner också är dina vänner. jag umgås med EXAKT vem jag vill och du bestämmer inte över varken mig eller dem. det är deras val om dem vill vara vänner med båda två och att du inte klarar av det är bara ett bevis på hur patetisk du är. Jag vill verkligen inte förlora dig men du verkar redan ha bestämt dig och ger mig inget val. jag tänker inte sluta träffa mina vänner på grund av dig. om de väljer dig så är det deras val och jag ska inte säga emot. men du ska fan inte välja verasig åt dem eller åt mig. låt oss göra våra egna val och låt oss vara vänner om vi mår bra av det. du säger du inte vill se mig igen. du har gjort ditt val. försvinn ur mitt liv.
sorry, va bara tvungen att skriva av mig lite,

Kommentarer
Postat av: TotteH

Massa av ordet "vänner" :O

2011-03-19 @ 12:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0