helt enkelt - underbart

att släppa folk nära inpå livet är en stor chans, men jag ångrar aldrig att jag gjorde det med dig. du är någon jag aldrig i livet vill förlora. om du bara visste hur underbar du är och hur bra du får mig att må bara av att titta på mig och finnas för mig. Den dagen jag inte får prata mer med dig kan jag lika gärna ge upp, för att inte ha någon som dig i mitt liv hade varit ett helvete. du är världens underbaraste vän och jag vill aldrig förlora dig!  Jag vet att vi bråkar ibland precis som alla andra men att vi alltid blir vänner igen är underbart! bara på kort tid har vi gått igenom mycket tillsammans och jag hoppas du känner samma sak när jag säger att vi alltid kan lita på varandra.. Att vi kommer tappa kontakten när vi börjar gymnasiet på olika håll och städer är jag rädd för. så otroligt. men jag hoppas verkligen inte det blir så. Att förlora dig skulle vara hemskt, men att bråka med dig är ännu värre för då har jag ingen jag kan vända mig till när jag mår som allra värst. Att inte kunna smsa dig och bara be dig prata med mig för att jag behöver annat att tänka på, jag vet inte om jag skulle klara det. om jag säger att jag inte vill prata om det så är du inte den som tjatar. du behöver inte det för du vet att jag pratar med dig när jag känner att jag behöver. Du har på kort tid fått finnas för mig många gånger och jag hoppas du vet att jag alltid finns där för dig också. vad som händer kan du alltid prata med mig. Att få en kram av dig när jag mår dåligt kan inte beskrivas.  jag känner mig så trygg hos dig och när jag hör din röst. det spelar ingen roll om det är i telefon eller face to face men med dina ord i öronen kan inget gå fel. då finns det ingen som kan skada mig för jag vet att du finns där och det betyder mer än något annat! När jag träffade dig första gången trodde jag aldrig vi skulle bli såhär bra vänner, men jag är överlycklig att vi blev det. Nu ska jag snart sluta tjata om samma sak hela tiden, men jag vill bara berätta att du är verkligen underbar! och jag vill verkligen aldrig förlora dig! jag älskar dig vännen, hoppas du vet att det är dig det handlar om <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0