sommar..

förlåt. jag orkar verkligen inte blogga.
men här kommer en liten uppdatering :)

min älskling sover här.. söndag-måndag(idag)-tisdag-onsdag och sen får vi se vad som händer :)

imorgon är det skolavslutning.. det vill säga sitsta dagen med min klass då vi verkligen är 9a2..
både roligt och tråkigt faktiskt. Det ska bli kul att komma här ifrån och träffa nytt folk och så.. men samtidigt kommer man ju sakna klassen mycket.. aja. det blir säkert bra! :)

nästa punkt på mitt liv är klippanfesten med älskling i helgen och liseberg med skuvo på måndag och tisdag åby marknad med viktor :)

sen på onsdag morgon klockan 5 typ(?) har jag samling.. och vid typ 7(?) lyfter planet till England! har resfeber så IN I kan jag tala om och nervös är jag.. känner ingen jag ska åka med och vet ingen som ska bo med mig.. lite panik? nerrå hur kan ni tro ngt sånt? så nu i veckan ska jag i alla fall packa! det blir säkert bra, men jag är ändå nervös!

nu ska jag i alla fall färga mammas hår och sen slänga mig i duschen.. blir hyffsat tidig säng idag så man orkar imorgon..
puss på er!



jag min emelie och min viktor :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Just nu pågår en fototävling i min blogg där du har chans att vinna en valfri ir-kontroll! In och tävla med din bästa höstbild vettja! :) Kram på dig! ♥

2011-10-26 @ 23:04:55
URL: http://nathalieelina.devote.se
Postat av: Emelie Eriksson //Foto&Vardag\\

Hejsan! Jag har en fototävling på min blogg som drog igång idag, temat är "din finaste höstbild" och det hade varit väldigt roligt ifall du ville vara med. Inlägget hittar du här:
http://byyemelie.blogg.se/2012/october/fototavling-i-samarbete-med-johanpixelsse.html#comment

Och ifall du inte gillar sånahär kommentarer ber jag om ursäkt, lycka till ifall du är med :)

2012-10-06 @ 14:41:43
URL: http://erikssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0