usch

Hej (:
nu har jag nyss kommit hem från läkaren i hbg.. Är hemma från skolan resten av dagen eftersom min hals och mina bihålor inte riktigt vill blir friska.. aja..
fick inte reda på något nytt hos läkaren direkt.. Det är inget direkt FEL på mig. det är bara det att min kropp har glömt hur man andas på "rätt" sätt. så nu ska jag till en logoped som ska hjälpa mig med det..
Både glad och sur över beskedet. Det är klart det är skönt att det inte är något större fel på mig, men samtidigt hade det varit skönt om de sa; "detta är fel, vi gör såhär så är det fixat.. " men men, vi får väll se vad som händer nu.
idag ska jag iaf inte göra så mycket. lovade mamma att plocka undan alla mina vinterskor och fixa lite bland mina hattar mössor och kepsar som ligger i hela hallen^^sen om jag orkar ska jjag börja städa lite på mitt rum också. är trött på det igen. efetersom jag vet att jag kan ha det riktigt fint om jag bara orkar (a) men det gör jag inte så mitt rum är alltid stökigt. sen går jag också runt i mina klackaskor och föröker få mina vader att leva med att jag faktiskt vill det^^ för er som inte vet har jag ha feta problem med mina benmuskler och att gå i klackar är något de INTE tycker om (a) men de blir säkert bättre om de får vänja sig lite^^
ae.. nu ska jag slita mig härifrån och fixa vidare! sen måste jag även slänga mig i duschen för usch vad jag inte är fresh^^ puss på er! :D <3
bild från i höstas^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0