pussitiv

Har verkligen inte orkat blogga!
VECKANS NEGATIVA!
min kropp strejkar och vägrar vara pigg.. fick tio dagar till med pencelin igår och hoppas på att det räcker för att bli av med bihålsinflamationen och halsflussen. Missar skuvo ikväll tror jag och har jätte ont i min fot!
VECKANS POSITIVA!
klarar förhoppningsvis ändå av att sjunga idag trotts att mina hals är som den är. Är jättenöjd med mitt hår. Fick MVG på engelska nationella Hör- och Läsförståelse och VG på NO-nationella! Preliminärt intagen på Mitt förstahandsval till gymnasiet ;d har träffat vikor varje dag sen förra tisdagen och är typ lite såhär småkär ;) livet är verkligen underbart för tillfället!
Ja.. det va väll lite mitt liv för tillfället. Idag har jag dessutom varit med i radio.. Tycker inte om min röst och ämnet var väll inte det roligaste men det fick gå ändå ;) klick HÄR för att lyssna tror jag är med typ efter 19 minuter? och min önskelåt bara BÄST! <3
nu ska jag tvätta av mitt smink och sen sminka om mig för ikväll ;) pöss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0