coooolaaa

nej men OOOOJ vad aktiv jag är här då! ;o förlåt^^ men jag har lixom haft ganska mycket att göra... Men som ni nog fattade i det förra inglägget så har jag färgat håret. Det kommer en bild snart, men för tillfället sitter jag i östra och bloggar från Viktors data^^
men i alla fall, Jag har en härlig helg här i denna hålan, även om min kropp har bestämt sig för att lägga av helt och vara JÄTTETRÖTT! tror det kan bero på att jag har varit sjuk i typ en månad och håller på att bli frisk så kroppen tar en massa extra energi.. Aja, vi får väll hoppas på att jag är pigg snart igen.
i veckan är det skola som vanligt och på tisdag får vi se om jag tar mig till åstorp och träffar Pierre som jag inte träffat på typ ett år. Torsdag morgon ska jag i alla fall stå på scen och sjunga för lite barn och på kvällen är det fullsatt aula på snyggatorp som gäller. Det ska bli riktigt kul! ända problemt är att min hals har börjat göra ont igen och det är inte riktigt okej. Jag har ju haft halsfluss och gått på pencelin sen i fredags och ska gå till måndag.. meeen.. vi får väll se vad som händer. Nu tänker jag faktiskt inte blogga mer för jag hatar detta tangentbordet och Viktors säng ser väldigt inbjudande ut eftersom jag fryser och är sjukt trött!
såååå... puss på er!
bjuder på en GAAAAAMMMMMAAAALLL bild, men den är så härlig! nu vill jag att det ska bli varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0